Kontorsamordnare med ekonomiansvar

Om företaget
Mediahelp Sverige AB är en mediebyrå som är specialiserad på att hjälpa företag att på bästa sätt effektivisera sin digitala närvaro och marknadsföring. Vi älskar marknadsföring och speciellt den vi ser resultatet av. Med över ett decennium i branschen har vi, genom strategiskt arbete och synbarhet, hjälpt hundratals företag i olika storlekar att expandera. Vi är ett ungt företag som tycker om att förena nytta med nöje, och vår kultur baseras mycket på sammanhållning och gemenskap.

Om tjänsten
Vi är ett företag i förändring, vilket innebär att tjänsten är mångfacetterad. Vi tror på en fri roll och jobbet innebär att du måste vara självgående och våga utmana dig i ditt arbete. Du kommer stödja samtliga av våra avdelningar, välkomna kunder och sköta den alldagliga driften av kontoret, samtidigt som du sköter ekonomi och det administrativa inom bolaget.

Rollen innebär

  • Kontering och betalning av leverantörsfakturor
  • Löpande bokföring
  • Fakturering
  • Beredning av löner
  • Hantering av reseräkning
  • Upprätta skattedeklarationer och ansvara för redovisning till Skatteverket
  • Beräkning av semesterlön, semesterlöneskulder och hantering av semesterårsskifte
  • Avstämning av balans- och resultatkonton
  • Ta fram avstämda balans- och resultatrapporter
  • Svara på samtal och vara kunder behjälplig
  • Övriga administrativa åtaganden

Profil
Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi och har arbetet något år med redovisning och lön. Du är en person som har nära till skratt och tycker att en arbetsplats ska vara kul att komma till. Du gillar att tänka kreativt, med tanke på att vi är ett företag i förändring tycker vi att det är viktigt att du når fram med dina idéer och sätter din prägel hos oss.

Din mamma skulle beskriva dig som en som ”gillar ordning och reda” och är ”noggrann”. Du är socialt begåvad och utåtriktad.


För att kvalificera för tjänsten kräver vi att du:

  • Har någon typ av ekonomiutbildning
  • Har något års arbetslivserfarenhet inom ekonomi
  • Är van att arbeta i Fortnox

Din ansökan består av ett CV samt ett personligt brev där du gärna talar om dina personliga egenskaper och varför du är kvalificerad för just denna tjänst. Intervjuer sker löpande och vi ser gärna att tjänsten kan tillsättas omgående.

Varmt välkommen med din ansökan!

För frågor kring tjänsten kontaktar du vår VD Jacob Larsson.


Bifoga CV & Personligt brev
Tillåtna filformat: pdf, doc, docx, txt

CV

Personligt brev


Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng